Thursday, May 13, 2010

ISTIMAK ZON TENGAH 11, 12, DAN 13 JUN 2010

Assalamu'alaikum,

Semua umat islam (lelaki sahaja) dijemput untuk menghadiri istimak zon tengah pada 11, 12 dan 13 Jun 2010 bertempat di masjid bandar baru sri petaling. antara agendanya ialah bagaimana setiap individu muslim dapat menyempurnakan agama dalam diri dan buat usaha untuk menyempurnakan agama dalam diri.
 
Confius ke?

1. sempurnakan agama dalam diri
2. buat usaha sempurnakan agama dlm diri

sebabnya agama dah sempurna tapi sudahkah agama dalam diri saya sempurna? persoalannya dah sempurna ke belum agama dalam diri saya...jadi macamana nak sempurnakan agama dalam diri saya? jawapannya saya kena buat usaha untuk sempurnakan agama dalam diri saya..

jadi supaya tak fening, marilah datang ke istimak pada 11, 12 dan 13 Jun 2010 di masjid bandar baru sri petaling, kuala lumpur. di akhir istimak ada jemaah dibentuk untuk usaha sempurnakan agama dalam diri jadi ikutlah jemaah tersebut...mudah2an Allah ta'ala pilih saya utk bersama jemaah tersebut. Amin!

Wallahu'alam

No comments: